100 frågor om mig (;

Min bror klarade det direkt :D Grattis till körkortet :D
Iaf så gjorde jag svenskaprovet idag, svårt faktist! Konstigt att jag är skitdålig på mitt egna språk, stavningar, komman osv.. Jaja. Nu är jag iaf jävligt trött, ska svara på 100 frågor så jag blir ännu tröttare så kan jag sova sen :) .


100 frågor om mig :
1. Fullständigt namn? - Anna Kim Caroline Andersson
2. Exakt ålder? - 17 år och .. fan jag orkar inte räkna, snart 11 månader iaf :P
3. Vart bor du? - Norrtälje
4. Du bor med? - Storebror.. resten av familje flyttar snart hem igen!
5. Husdjur? - Nope, har dock haft typ allt.
6. Färg på ditt hus? - Tråk grå-beiga lägenheter.
7. När är du född? - 25 januari, 05:58
8. Klass? - BF07, yep jag går i ettan igen :P
9. När tar du studenten? - 2010
10. Något jobb? - Neej, troligtvis på konsum snart :P
11. När gick du upp i morse? - Halv 7 typ
12. När ska du sova ikväll? - Vene, snart iaf
13. Duschat idag? - Japp
14. Karmat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? - Nope
16. Vad har du ätit idag? - mandariner ti frukost & fiskpinnar hos Malin :)
17. Dagens klädsel? - underkläder, strumpisar, leggings, tröja & kjol
18. Dagens smink? - foundation, puder, mascara & rouge + lite melon-gloss mihi
19. Dagens sötnos? - Finns ba en, säger intee ;)
20. Dagens roligaste? - sorgliga plommonkäften

Socialt:
21. Har du många vänner? - Mja, få nära, fler bekanta typ.
22. Hur många har du kysst? - har inte koll på't
23. Vem kramade du senast? - Malin
24. Hur många har du haft sex med? - har inte ni me att göra
25. Hur många har varit otrogna med dig? - förstår inte riktigt vad som menas dära,
26. Hur många gånger har du varit otrogen? - En...
27. har du pojk/flickvän? - Nope
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Malin
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Lavan: haha okej :)
30. Vem skickade du senast sms till och vad stod det? - Lavan: nej, snor :D  ( sååå seriöst också )

Favorit:
31. Film? - ATL<33 , a walk tp remember, honey .. osvosvosv :P
32. Låt? - Min mest använda mening: Jag älskar den här låten, den är fan min favorit asså! , så Många :P
33. Mat? - typ mammas kyckling
34. Dryck? - Loka, ramlösa & julmust
35. Färg? - svart, mörkblått.. många där me
36. Land? - Spanien
37. Stad? London & Sthlm.. Paris va rätt fint de me.
38. Ämne i skolan: Inget! hatart,
39. Strul? - hahaha.. jadu,
40. godis? - surisar!

Senaste:
41. Personen du tänkte på? - Deruu
42. Personen du kysste? - Deruu
43. Gången du spydde? Hm, nån vecka sen
44. Gången du grät? - I förrgår?
45. Pizzan du åt? - minns inte
46. Gången du var i Göteborg? När jag va mindre.. 7-8 år? :S
47. du var i Stockholm? - Onsdags
48. Gången du var hög? - Aldrig varit
49. Gången du var full? - ett par veckor sen
50. Personen som såg dig gråta? männsikorna i vänthallen på flygplatsen i malaga i höstas? ;/

Antingen eller:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - vet inte
53. Ut och fetsa eller hemma och mysa? - beror på mitt humör
54. Tv-spel eller dataspel? - Tv- spel
55. Singel eller upptagen? - Beror på..
56. Hångla eller ha sex? - Meh,
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - Playahead
58. Big Brother eller Paradise Hotel? - BB
59. Ragga eller bli uppraggad? - Beror på
60. Har du svart hår eller blont? - Svart, snart mörkbrunt igen
61. har du blåa ögon eller bruna? - grön-bruna
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - minns inte gbg :/ , Så STockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Olika
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Båda ?
68. Älska eller älskas? - Bådeoch
69. Leva eller dö? - Leva

Antal:
70. Personer du älskar? - Familj&Vänner 
71. Personer du hatar? - Orka..
72. Pojk/flickvänner du haft? - seriösa? 2-3 typ.
73. Personer du hånglat med under en 24-timmars-period? - En.
74. Glassar har du ätit på en dag? - Alldeles för många.
75. festivaler du varit på/ska du på detta året? - Inga
76. Gånger du har haft minnesluckor? - "hembräntkvällen" :/ , nån annan fylla me kanske.
77. Gånger du varit hög? - Nooolll
78. Personer du saknar just nu? - Några.
79. Gånger ditt hjärta har brustit? - Vet inte, en gång riktigt rejält iaf.

80. Vem vill du kyssa nu? - Deruu
81. Ska du träffa imorn? - vet man ju inte i förväg? iaf min bror & malin troligtvis
82. Sjöng du senast för? - Malin, och dom som hörde i skolan igår.
83. Hade du senast en msn-konverastion med? - Minns inte
84. Spelade du tv-spel med senast? - Min brors kompis på valborg :P
85. Vill du ta med på en romantisk resa just nu? - Frugan :)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - plommonkäften .
87. Förtjänar att dö? - våldtäktsmän & dom som misshandlar, typ ..
88. Söt? - Några (:
89. Vill du sova med inatt? - Deruu

Vad:
90. Gör dig glad? - Vännerna, pengar & shopping
91. Gör dig ledsen? - många saker
92. Vill du helst göra nu? - Sova
93. Önskar du att du slapp göra? - diska
94. Vill du ha just nu? - Snö, pengar, nyår :D
95. Önskar du dig i fördelsedagspresent? - en ny mobil, å lite annat skit
96. Längtar du till? - julafton, nyår, min 18årsdag SOMMAREN. Gotland!
97. Tycker du om dina betyg? - Vilka liksom ;/
98. Ångrar du i ditt liv? - en del grejer ..
99. Är det bästa som har hänt dig? - är fel att välja sådär, men mina vänner såklart. Vet inte hur jag klarade mig utan Malin förrut t.ex.
100. Är klockan? 14:35


PUSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0