Aaaaaaalåååååååååååååååå

Är på rätt bra humör idag, det kan dock öndras så fort jag kommer utanför dörrn så vi får allt se ;P
Hm, igår var jag då hos mormor, sen när jag kom hem så kom charlies kompisar, dom ska boka en stuga i sälen över nyår, hej lite avundsjuk, men något år blir det allt! Min bror sa även att mamma&pappa funderar på att också åka dit, men jag vill inte följa me. :O haha det lät konstigt att jag va avundsjuk men vill inte åka med. Nejmen det är ju inte samma sak att åka med familjen, jag har varit i Idre över nyår säkert 6-7 gånger men nu vill jag vara här!
I lilla as-norrtälje. Det kommer bli grejtoz!
Iaf så kollade jag lite på svenska hjältar- galan igår, och adam & eva och shall we dance. Det var att byta kanal ibland sådär :P .
Ska snart gå iväg till Malin, hoppas hon är vaken?

Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0