.

Jag skiter i vem som läser det här, för jag måste få skriva av mig.
Som jag läste idag, "det du inte visste om dig själv får du höra av andra = Norrtälje"
Det är så jävla sant, jag är så sjukt less på alla falska här, för det är sant, finns inte många andra.
Så nu ger jag väl dom bara något mer att snacka om?

Nej, jag mår inte bra. Nej, jag menar inte ett endaste av mina leenden eller "jo det är bara bra".
För att jag är körd på alla plan, mitt hjärta är krossat i tusen delar pga av många saker, min hjärna, mitt psyke är fuckedup och jag är in need av en psykolog (kom inte på något bra på svenska). Just nu känns det som om alla sviker, även om det kanske är jag som gör det också. Och det gör inte saken bättre att ingen förstår, för det kan dom inte. Och varför? För att jag är inte en person som kan snacka om det. Jag stänger in mig själv, så ja, det är mitt egna fel. Men nu har jag inte ork att göra det längre, och inte fan blir något bättre av det.
Jag försöker, och misslyckas. varenda jävla gång.
Nu känns det som om jag blev tom på ord. Så det får räcka nu.


Förlåt? Nej, det duger inte.

ska bli så skönt att komma bort, men samtidigt inte.

Kommentarer
Postat av: Jessica och Sara E

nej ingen kan förstå hur svårt livet kan vara för alla olika individer, vi i klassen skulle stötta dej till 100% bara du skulle villja ha den hjälpen.. men rensa nu upp ditt huvud nu över nyår och glöm inte att vi diggar dej MYCKET.. Puss och kram

2007-12-30 @ 11:05:10
URL: http://jessicabackstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

vart läste du det där om norrtälje? vare ngn som skrev d lr :P

2007-12-30 @ 19:55:26
URL: http://karleksgrubblaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0