Fredagen

Det blev ingen bio, Malin var inte på humör så vi hyrde filmer istället, det blev mys i vilket fall som helst!
Vi åt middag & sen kolla vi film & käka liite barnsligt godis, Jag har en hello kitty tatuering på handen just nu, det säger väl allt?
Vi såg iaf Ett öga rött & den andra sidan (hett den så?) . Ett öga rött var väl okej, men boken var bättre. Den andra filmen var psyk på nåt barnsjukhus, fyfan va rädd jag blev :( Psyket i slutet asså.. jag vågade inte kolla. Sen när jag hade gjort det iaf så var jag lite småförstörd sådär, våga inte gå in på mitt rum själv, haha: Sjung Malin! HÖGT!
Men sen så somna vi iaf, eller ja, Malin höll på med telefonen och jag sov en timme, Sen när jag vaknade så låg vi bara och snackade typ, psykade & skratta.
- Men neeejD. hahaha neejd
- Du är cyyyyP .. hahah..
Imorse vakna jag helt slut, kändes som om jag blivit misshandlad :( , jag vet inte om det är för att jag börjar bli riktigt sjuk. Men jag orkar inte ens..
Annars har jag städat inför visningen lite idag & snart ska jag väl ducha & somna bara. Trött&sjuk :(

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0