Heeeeej Hasse hasse hasse hasse LENNE.

Aa, rubriken tilldelar jag Malsan.
Idag är jag hemma från skolan iaf, lite halvt planerat kanske, men så vaknar jag upp förkyld & gubbhosta! Yey. right back at me liksom..
Jag ska iaf lägga mig i sängen snart igen och samla lite krafter, sen ska jag städa här. Ordentligt. Så jag får väl hota brodern med något för att han ska sluta lägga strumpor så fort han har satt sig nånstans, plocka undan andra kläder osvosv.. Han är värre än mig ibland.

anywaaaay.. När jag var 10 så fick jag westlife's skiva i juklapp, aldrig varit lyckligare. Tills jag då när jag va 14 fick Fattaru's skiva i julklapp. Då ändrades min musikstil litegrann. Men så kommer westlife tillbaka med en helt okej låt, something right, och jag bara måste ladda ner gamla godingar höhö.. Så nu får jag allt skämmas lite mer över innehållet i min ipod. Men Chris Brown & Ciara är fortfarande på topp hos mig, så tro inget annat! r&b,hiphop,rap är nog det bästa som har hänt miig! ..

Hörs sen, Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0