Helgen tog slut för fort, igen.

Jag fattar inte, jag har inte druckit på ett par helger nu & ändå vaknar jag upp varje lördag&söndag morgon och känner mig lite bakis sådär :S hah, min kropp kanske vill :P .
Iaaaf, så igår skulle jag pluggat, men blev det så? Naej. Min bror var hemma så vi kollade tv och lite sånt, gick och la mig rätt tidigt. Idag har jag inte gjort något speciellt, kollat på svenska hjältar. Fan, vissa av historierna gjorde mig tårögd.. Som Kristian som blev mobbad, kvinnan som hjälper utländska tjejer från hedersmorden osv.
Och en sak tänkte jag på då när dom visade killen som hade sett en misshandel och direkt sprungit dit och dragit bort mannen som slog kvinnan, trots att han själv kunnat bli ihjälslagen med järngrejen han slog med, fyfan :( asså hur kan man göra sånt mot en annan människa? Sjukt. Iaf så tänkte jag att det är fan inte många som skulle våga ingripa, bara kolla bort liksom, gå vidare. Som läraren som inte brydde sig utan bara gick iväg när Kristian fick ta emot en smäll mitt framför henne och bli kallad bögjävel. Det är fan hemskt. Idiotiska människor.

Skulle kunna skriva mer om sånt där, men det spelar ju ingen roll igentligen. SKa iaf försöka se galan ikväll :P .
Vid 4 ska vi som vanligt ner till mormor på middag, idag skulle hon göra julmat, gillar inte det igentligen, menmen (:
har jag tur så vill Malin gå me ut och gå en sväng sen!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0