Huset (lägenheten) fullt

Det märks att bror min är hemma igen. Hans kompisar följde även med höhö. Konstigt att det inte är knäpptyst som annars, förutom när Malin är här då, hon håller aldrig käft. Hahaha, jag skojarrrrr!
Iaf, jag tror jag har hittat en ny addiction, om d nu stavas så ja skiteriii, Fryst mango, mina vänner. Testa det.
Ja malin, jag åt upp hela paketet. Men det är ju nyttigt (?). Sen nu har jag kommit in efter en liten prommis. Ska ut på ballen, höhö, och ta en cigg sen ta en lång varm duch, och den här natten ska jag fanimej sova. Börjar inte förän ett imorn men jag behöver ta igen lite sovtid. Om man nu kan ta igen det? :S . Yeeeeye..

vaaaaaa ;) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0