Jag bara älskar julmusik!

Min bror sitter vid min dator & jag frågar om han kan sätta på julmusik.
Han frågar vad? Jag tänkte då på tidigare idag när vi var inne på cubus och dom spelade min favorit; Wham - last christmas. Visst, det finns massa nyare verisioner, men jag gillar verkligen denna! Så jag bad om den, självklart skulle det påpekas att michael (stavas?) är gay osv. MENMEN :P
Jag fick som jag ville, i ungefär en halv minut, vilket slutade med att jag går nu runt med min ipod i öronen med julmusik på högsta OCH sjunger med. Hah! där fick han allt. Min sångröst suger, men nu är jag sjuk och det gör inte att jag låter mindre som en 15-årig pöjk i målbrottet :D

Sen när han går ut ikväll så ska jag spela det hög här hemma, och städa och dra fram allt juligt vi äger!
Äntligen kommer lite av julkänslan!

Slänge upp en bild på riktigt heta grabbar (ja, ironi ;))
image34WHAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0