Juuuuuuuul!

Nu börjar julkänslan komma mer&mer.
Trots att jag för tillfället har en trasig ljusstake i mitt fönster & jag inte hittar ljusslingan:( menmen.
Jag gillar inte nån speciell mat på julen eller så, Ge mig bara snö, jävligt mycke julmust & julmusik så är min lycka gjord ;D
Kollade på Love Actually nyss, grymt bra&mysig film. Så julig så hälften vore nog, man blir så himla glad. & jag ryser i slutet när tjejen som lilla killen är kär i sjunger! Allt är bara så perfekt.. åååh.

Imorn är det skola igen, Men Malin konstaterade att det bara är 2 veckor? kvar till julafton. & sen är det nyår! toklängtar! paaaaaartey :D
Slänger upp lite bilder på en aktiv Caroline i skolan.

   

1. ligger halvt över bordet & jag tror faktist jag somnade några sekunder.
2. i stort sett samma sak, fast i färg ;p
3. Malin va också aktiv! Förutom fotandet så flätade hon mitt hår.

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe scary..

2007-12-09 @ 22:49:55
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: lenne

du har sånt jädrans fint hår guss !

2007-12-09 @ 23:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0