Måndag

Jag kan inte sova på natten. Det är nåt fel på mig.. Ja somna säkert inte föräns 3-4, vilket ledde till att jag vaknade halv 9 när Malin ringde, så jag missa första lektionen. Inte okej.
Sen annars har jag väl inte direkt gjort något i skolan känns det som, är trött & har extrem huvudvärk just nu ändå.
Jag sov iaf nu ett tag, från fyra till kvart över sju kanske. Skönt, hoppas jag fortfarande är trött ikväll.
Det är iaf prison break snart, mihi loves it.
Va precis ute på en timmes prommis med annicka iaf, så nu sitter jag här & känner mig allmänt fet bara. Uuuusch, hatar den ångesten. Menmen .. mitt egna fel.

Pöss


 23:22 : Galen huvudvärk. Allt bara snurrade till och jag kunde inte stå upp. vafan händer liksom, mår illa också. Och börjar få ont i örat liksom. fett skumt .. Har iaf kollat på PB nu & jag dör redan av längtan till nästa säsong!
Tog en snabbduch, och nu ska jag försöka somna med hjälp av Chris Brown i öronen, My maan.

Natti!


Kommentarer
Postat av: lenne

det är pga du intee äter normal mat :@

2007-12-11 @ 10:39:23
Postat av: hasse

och så sitter jag ändå här nu med min naturdiet :P

2007-12-11 @ 11:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0