Nu börjar det lika något

Jag var ner på stan med min lillebror, gick faktist bra.
Han som alltid brukar kalla mig mamma osv så folk kollar och ler typ som att jag var en ung mamma, men hallå? han är 12 liksom och jag ser väl ändå inte så gammal ut :P haha.
Handlade sista juklappen & lite glitter och kulor på åhlens.
Jag låter som en javet inte vad asså, som att jag har rökt i 8435 år, det är hemskt.
Elina ringde nyss och skulle komma och hämta sin madrass, hon trodde att jag sov för att jag lät som jag gjorde.

Klätt granen har vi gjort nu också, eller ja, mamma. Så den kan jag ta kort på sen, hon har möblerat om också, som alltid :P .

Men nu ska jag slå in det sista sen gå och lägga mig och kolla på film med lillebror tror jag.

Pöss


självklart var det kul att se dig, och att du faktist hälsade trots allt, men pinsamt var det - alla grejer jag har gjort bara flög genom huvudet. hur jag såg ut vill jag inte ens veta heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0