Ryck upp mig!

Jag vet att jag får bara inte låta det här trycka ner mig mer nu. Jag har gått igenom för mycket skit i mitt liv för att låta det här hända. Visst, det är bara geupp känsla som kommer hela tiden, och det kommer inte bli bra dirr liksom..
Men jag ska visa att jag är starkare än såhär. För nånstans vet jag att det är jag.

Föresten så ska dom ändra i prison break, så att i sista säsongen ska Michael Scofield (Wentworth Miller) faktist rymma hit. Till lilla Norrtälje, eller ja, jag ska nog åka in till centralen i sthlm och möta honom, inte alltför lätt att hitta hit liksom. Sen ska vi gifta oss osv. Det ni! (förlåt för att jag avslöjar för mycket nu, men så att ni kan sluta drömma liksom)

MIN :)

image10

Hare bra, era as ;) <3

Kommentarer
Postat av: Malin Högström

hahaha FAN FÖR DIG, du fick ju inte berätta slutet :'( men jag kan ju iaf glädja mig åt att jag faktiskt får träffa honom:D :D

2007-12-04 @ 08:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0