Så jävla slut.

Och inte i huvudet den här gången. Bara resten av kroppen.
Jag är verkligen sjuk och jag fattar inte hur jag har pallat dom här två dagarna med alla idioter i stan. Jag vet inte hur många gånger jag bara vill skrika & slå när nån går in i min väska osv. Inte blir det bättre av att det gör ont i hela kroppen, halsen svider och man hostar.
Och jag är ändå inte klar ännu, ska ner på stan här imorn lite snabbt och köpa juklapp till storebror och resten av pappas, sen går jag fan inte ut mer. Samla krafter till på onsdag eller torsdag då man självklart ska åka in till sthlm igen :| .
Nu ska jag ta en duch & sen sova en stund, finns inte ork till annat.

Pööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0