Sjuk.

Yup, jag är nog sjuk trots att jag verkligen inte vill och försöker tänka bort det.
hostade ju en del inatt och hade svårt att sova och halsen kliade och var skitjobbig idag i skolan.
jag somnade på soffan en stund nyss, känner mig helt slut i kroppen & jag vaknade av att jag hostade extremt och halsen & öronen kliade.
Nu har jag iaf ätit och ska dricka massa vatten och ta en eller två alvedon och sova en stund.
Ska kämpa mig till avslutningen imorn och sthlm med Malin då hon ska köpa julklappar, jag är ju i stort sett klar så, det är skönt.
Får bli till att jag klär mig varmt & bekvämt bara, och inte stressar runt fast alla omkring en antagligen kommer göra det.
Känns som att jag kommer behöva några slags tabletter för att orka .. höhö.

Kommentarer
Postat av: Annicka

krya på dig stumpan

2007-12-20 @ 20:08:38
URL: http://hanuka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0