Snart kommer dom hem

Brodern åkte för att hämta resten av familjen på arlanda nyss. Så, nu kanske dom flyttar hem.
Men det känns så fel för att jag vet att pappa vill bo i spanien, inte här.
Och jag får så dåligt samvete när dom frågar om inte jag ska flytta ner också, men jag vill ju inte, känns som om att jag gör det så bor dom ju kvar där, jag har nästan börjat tänka på det. Men jag tror inte att jag skulle vilja.. eller?
Jaja, det får vi ta när dom kommer hem, jag kan bara tänka mig vilket liv det kommer bli då haha, mamma kommer se att vi inte har tagit upp sängarna från förrådet osv.. Jag ska städa upp lite & tända ljus så kanske det blir lite bra iaf :P , funderar på vart fan alla ska sova inatt bara .. K a o s . :P

Har iaf slagit in julklapparna nu. Det tog typ en kvart för min bror att slå in ett paket, haha och jag var inte så mycket bättre, jag har nog tappat den talangen :P .

Förresten så mår jag bättre... INTE. Bara sämre, jag har nog feber nu också, och mår illa. Verkligen underbart.


jag har iaf tagit bort bilderna nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0