Sööndag

Trött. Somnade med sminket igår, så nu har jag svullna läppar (vaknar typ jämt så när jag är halvsjuk :S) & kan knappt öppna ögonen så ja ser ut som ja vet inte vad :| höhö

Iaf så har jag namnsdag idag, de ni ;)
Anna Kim Caroline Andersson, huhu säg grattis då (;

Det är så dumt för Caroline finns inte i almenackan, javet att Karolina finns typ. Men jag stavas inte med k & ni som vet, vet att jag inte gillar när folk tror att jag heter Carolina. Nono.

äänyway så har jag namnsdag den 20 mars också :) Då äre Joakim & Kim. Jag frågade mamma varför jag heter Kim i mellannamn liksom, hon har sagt att hon inte vet, hon bara ville det. såå.. Anna är ju iaf ett släktnamn.

yeye, Pöss

Kommentarer
Postat av: lenne

jag får lov att gratulera på din namnsdag hörrö, Hasse!

2007-12-09 @ 21:28:48
Postat av: Karin

haha somnade också med sminket på, skrev ett inlägg om det imorse:p

2007-12-09 @ 21:29:36
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: hasse

tack hörredu, lenneguss!

2007-12-09 @ 22:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0