Tisdaag

Jahopp. Har noll motivation att gå till skolan när jag vet att Malin inte kommer vara där, men det har funkat halvbra förrut så varför inte nu? ;/ Har iaf ett svenskaprov som måste göras på morgonen & sen när det är idrott&lunch så ska jag nog gå till Malin och plugga litegrann. Sen är det bild och det har jag ju börjat gilla så det är lungt .. Inte så lång dag. Sen får vi ju se om ja springer ner på stan och kirrar blommor eller nåt åt brodern, man får allt hoppas ;D .
Igår va jag helt uppe i varv på morgonen typ, sjöng osv. Sen på eftermiddan så vände allt direkt.. Jag blev på skitdåligt humör på en sekund och allt va skit. hej humörsvängningar? Iaf så gick jag ut med dom andra och rökte, men jag vill inte prata med nån och jag bara gick fram och tillbaka och rökte som en idiot. Måste sätt rätt skumt ut, fick nickokick också, ingen "yeeeeeeey"-sådan heller, bara snurra. Fyfan. Tror det va för att jag rökte så snabbt, annars brukar jag ju alltid stå och prata och blabla.
JAJA, nu ska jag klä på mig, om jag lyckas hitta något vettigt..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0