Tråååkigt!

Jag hittade inge julgardiner till köket :( , dock ett par röda me nå hjärtan på som jag satt upp i mitt rum, hah nästan inget matchar nu, men skitsamma, det mesta är rött iaf! Så det ska vara.
Min bror är just nu typ grinchen 2 eller nåt.. jag blir så arg:O
ska väl göra nåt annat den här kvällen förutom att hosta, Emeli ringde och fråga om det händer nåt, men näe. inte va javet .. vi kan ju alltid hosta ikapp? hö..hö.
Ja ska nog ta mig ner till mormor och låna en film & dricka juice & käka frukt så jag får i mig massor me vitaminer, hör du nu Malin, jag gör som du säger!

Förresten så hade vi jävligt kul idag, vårat psykhumör asså. Det dödar. Jag bara älskar den känslan, vi är så jävla sluta i skann! Det kan inte beskrivas heller, det måste upplevas!

nej, den e från OBH nordica..

Puss!

update; jag fick frukt av mormor, perfekt! jag fick även veta att jag hade kunnat städa hos henne sitället för att betala pengarna jag är skyldig, men eftersom jag var borta hela dagen så hade hon gjort det själv, sugigt. Jag lånade såklart Love actually. Den filmen är så underbar! Julig & kärleksfull till halva sverige! Mm..
Jag fick ner till konsum också, köpte juice & lite glass till min onda hals, yep jag är fet & nu ska jag äta fett utan Malin :O det var bra jävla längesen det! skall icke upprepas!

Kommentarer
Postat av: Malin Högström

du suuuuuuuuuuuuger, du åt choklad härromdan och godis utan mig häromdan oxååå, så bajs på dig ! och dessutom msåte du skryta om kändisarna vi såg :)

2007-12-21 @ 21:01:23
URL: http://malsanbalsam.blogg.se
Postat av: Hasse

HAHAH jusste! där fick du mig allt, men chokladen gills inte, för den inhandlads med dig :O höhö.

justjäävlar.. det ska jag allt !

2007-12-21 @ 21:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0