Var e julkänslan?

Inte här iaf.
Bara lite smått kaos iaf, väskor överallt osv. Blev väckt tidigt imorse när min lillebror ville låna datorn, ja självklart. der är ju trots allt juletider ;) visst malin?
Så, jag hostar en del fortfarande, men det känns iaf bättre. Jaa.. va gjorde jag igår? hostade & pratade målbrottsröst. Yep, jag pratade med mig själv för ingen annan var ju hemma, och jag tyckte det lät så kul!
Sen kollade jag faktist på "Elf", filmen om nissen som är människa och blabla. Den va faktist bra haha..
Fan vad jag skrattade när han ba; SANTAA!! OH MY GOOD!! Och ba skriker.. HAhahahah.. sjukt kul.
Men neej, nu ska jag väl städa upp i köket lite, ena halvan av familjen har åkt och handlat så det är väl bäst att göra plats i köket när dom kommer hem med allt. Sen ska jag ducha & gå ner på stan och fixa det sista.

Ge. Mig. Snö!

Puss

juste! vi är busted Malin. Mamma såg den lilla ängeln som hängde i lampan direkt ;|
Mamma: Har du druckit upp det där vinet? :O
Jag: Mjo.. asså jag & malin ville ha vin till middagen för ett tag sen ..
(så väntade jag på utskällningen)
Mamma: Var det gott då?
Jag: Jaa :)
Hahah.. där kom jag undan.

Kommentarer
Postat av: Annicka

Ja vart fan är julkänslan?!

2007-12-23 @ 12:48:27
URL: http://hanuka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0