Die Hard 4

Ja, huset var väl sådär.. rätt mycket att göra om det nu blir så att vi köper det. Så vi får allt se, har redan hört om ett nytt hus av mäklaren så det kanske är bättre.

Anywäääääy.. Mamma&Jag gick ner ti konsum och handlade lite middag, sen kollade vi på film, Die Hard 4. Inte min typ av film men den var faktist riktigt jävla bra! Skäms lite över att jag inte har sett dom andra (va ja vet) så det ska jag allt ta tag i någon tråkig helg eller så ..
Annars har kvällen varit lugn & det är bra för nu är jag sååå trött.. Skönt att slippa gå & lägga sig pigg som annars.
Smsa lite me Muku också huhu.. skönare får man leta efter, jag blir alltid på bra humör :)

& så håller alla tummarna för att min skolkatalog kommer imorgon!
Puss&Natti

Kommentarer
Postat av: Meli

Filme är jätte bra ju

2007-11-22 @ 11:37:40
URL: http://mellikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0