En jävla massa sovande & vaknande,

Jag gick och la mig kl 8 igår! Kl 8 liksom.. de va ju inte igår .. haha eller jo, d va de ju, men ni fattar ;p
Sen vaknade jag vid halv 12 och trodde att det var morgon, ja kollade på mobilen sen somnade jag om.
Vaknade runt 2-3 av att jag hade drömt om en kompis, helt hemsk dröm också, så jag vaknade typ kallsvettig & orolig. Jag skickade ett sms till honom för att se om allt var okej haha.. Fick svar för en stund sen så det är lungt.. Inte för att jag trodde att det skulle hänt, men i den stunden halvsovandes & rädd så var jag tvungen..
Iaf, Jag sov till ungefär 7, och ändå är jag lika trött :/ det funkar inte att somna tidigare..
Yeye, idag har vi typ halvdag & sen har vi APL besök på ett fritids, park tror jag? Så vi får sluta tidigare, och idag ska ja&malin nog ner på stan en sväng.. & sen ha romantisk middag bara hon och jag höhö!

bless you, bitches. Pusshaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0