En sjuk grej som hände mig :P

Typ förra vintern eller så, var jag påväg hem från en kompis, det va kolsvart ute, kallt & jag hade musik i öronen och luvan uppe, så råkar jag gå in i en kille, typ 30-35år, när jag går över vägen. Jag tog ur hörluren och sa ursäkta typ. Han ba kollar mig i ögonen och säger; Jäävla blattejävel! Och sen går snabbt iväg. Jag blev helt chokad haha, för det första så är jag svensk.. Men också, OFTA man ens säger det till någon som ett skällsord :S
Han kunde lika bra sagt se dig för eller något, men just det där .. Jävla idiot.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah rätt sagt! Beter man sig som en wannabeturk så får man fan förtjäna det! För du vill väll vara blatte?

2007-11-26 @ 17:30:48
Postat av: Malin Högström

bara för att Carro lyssnar på musik som inte är svensk så vill hon inte vara "blatte"? AHAHAHHA snäääälla varför skaffar dom sig inte ett liv :(?

2007-11-26 @ 18:34:23
Postat av: Carro

så du menar, din lilla fitta, att jag skulle vilja vara blatte? På vilket sätt liksom, finns ingen jävla anldening till att jag skulle vilja vara nåt jag inte är. idiot.

2007-11-26 @ 18:34:37
URL: http://akca.blogg.se
Postat av: jenny

Men du säger ju själv att "jävla blatte" är ett skällsord, och att det var en jävla idiot enligt dig som sa så.
Och nu har du plötsligt fördomar mot utlänningar?
Är jag en fitta för jag säger vad jag tycker?

2007-11-26 @ 18:57:02
Postat av: Carro

För det första så sa jag att man INTE ska använda det som ett skällsord. Och den idioten gjorde ju det.
Jag har inga fördomar alls mot utlänningar, men jag blir jävligt trött på folk som tror att jag vill vara en? För att jag har färgat mitt hår svart eller vadå? Jag får höra att jag kanske ser lite utländsk ut men jag tycker inte det själv, dock skulle jag inte ha något emot det eftersom jag tycker det är fint. Och vem är du liksom? Som sitter och säger att jag vill vara blatte? Jag känner inte ens dig.

2007-11-26 @ 19:07:41
URL: http://akca.blogg.se
Postat av: J

Vem fan sa att han menade det som ett skällsord, det var DU som upptattade det. Inte Kontrekt att han andvände det som ett skällsord ens. Du säger ju emot dig själv så jävla mycket. Nyss ville du inte vara utlänning, men nu har du inte någonting emot det, eftersom du ttycker det är fint?

2007-11-26 @ 19:12:54
Postat av: Carro

Okej, om någon kollar på dig surt & säger jävla blatte jävel, skulle du inte ta det då som om att han menade det som ett skällsord?
Och jag sa inte att jag inte vill vara utlänning, jag sa att jag inte vill att folk ska säga att jag tror att jag är eller försöker vara utlänning. Är så jävla trött på det. Sluta gör om det jag säger.

2007-11-26 @ 19:15:56
URL: http://akca.blogg.se
Postat av: Annicka

Det Carro ville ha sagt var att hon inte tycker att man ska ha fördommar mot folk man inte ens känner som att säga
"jävla blatte"

2007-11-26 @ 19:18:16
Postat av: Frida

asså omg orka starta bråk på carros blogg HAHAHA
inget liv inget liv (8)

2007-11-27 @ 08:35:43
URL: http://fridaemiliab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0