:)

Fick sms av mami för en stund sen: Hej jag kommer hem på måndag kväll kram.
Kort&gott sådär, men jag blev glad. Ska bli så skönt att slippa bo själv ett tag!
Det känns även som att jag & mamma har börjat få en bättre relation nu ockå, inge bråk osv, behöver inte gå in på det, men det börjar iaf lösa sig! Vi ska bl.a gå på några hus-visningar & tapetsera om i lägenheten inför försäljningen. Sen hoppas jag på en kväll hos faster min också, supa till lite som hon brukar säga ;).

Min dag har varit jävligt bra annars med, mycket beroende på Malin. Vet inte vad jag skulle göra utan dig! Du är utan tvekan min bästa vän..
Kort skoldag, sen hem till henne & "plugga" höhö i hennes nya fina rum :D sen var jag hem en snabbis och sen gick vi ut på powerwalk, kommer bli många sånna i vinter, så jädrans skönt!
Är så glad att vi inte har småtjaffsat osv nu på ett tag, känns sååå bra.

Men nu ska jag sova, kort dag imorgon med tror jag, sen blir det lite plugg & så kommer morfar förbi en sväng!
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0