Jag suger

Försov mig imorse & missade svenskan, gick till idrotten och vad hände sen?
Jag & Malin skolkade bilden.. JAG FÅR INTE SKOLKA mer.. varför får jag inte in det i huvudet?!
Känns nästan lika bra att bara hoppa av, men vad blir det av mig då liksom.. suuuuuuuuuug..

Vi hade iaf en väldigt trevlig eftermiddag med mycket snack osv. Bl.a om först fyllan tillsammans haha.. glömmer aldrig ;p & nu sitter hon och gör en skiva åt mig, gulligull..

Sen blir jag GALEN på det här jävla vädret, Bli riktig snö istället för att hålla på, eller så skiter du i det helt & väntar ti jul och bara ger mys höst väder utan regn osv.. Ja, jag pratar till den där uppe.. om det nu är HON som styr det.. höhö. Mins skor är helt fuckedup och jag lyckas aldrig hitta några nya, varma stövlar.. ska det vara så svårt?!
Bara klag,klag,klag.. Men jag har nog inte direkt något bra att säga just nu om allt. ishish!

Harebrahej,


Update; Jag gick ti Malin & hämtade skivan, tack gumms! På vägen hem mötte jag Annicka, hon frågade om jag ville ha en cigg & av vana så svarar jag bara nej, jag har! MEN, kom snabbt på att det har jag ju inte alls.. så jag fick en av henne, en extra lång också! Nu e jag glad.. tack ängel :) höhö

naej, nu: dammsuga & somna på soffan till bra musik, Pöss!

Kommentarer
Postat av: annicka

Varsågod ;)

2007-11-14 @ 11:11:01
URL: http://hanuka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0