liiksåååååååååååm

Igår va ju då Malin här på middag me min mami osv.. det var trevligt! Haha, hon är välkommen in i familjen :P
Sen drog mamma&faster ut, så jag och malin fortsatte dricka lite & sen kom Annicka förbi. Vi satt hos mig ett tag bara, och märkte att det inte hände ett skit. Så jag följde Malin hem & sen gick jag hem och sov. Full va jag också, depp-full. ÅÅÅÅÅh va ja önskar att nån kunde stoppa mina fyllesms då. jaja.. som att det ändå skulle bli bra igen?

Idag vaknade jag och mådde som jag gjorde, men jag tog mig upp iaf. Duchade osv.. Sen gick jag och mamma till skolan på öppet hus, mamma prata lite me min mentor och hämtade lite papper om fordonsprogrammet åt min lillebror. Sen gick vi ner på stan och mötte min faster, så köpte mamma smink & sen åt vi på tullen(om d heter så).
namnam med tonfisk!
Sen fyllde min farfar år igår, så vi ska äta ute ikväll när pappa kommer hit också. Det var tyvärr fullt på På G och nåt annat ställe, så vi bokade iaf på Dejvan (heter det så?haha) .. Det verkade mysigt ju så det blir nog bra :)
Sen träffa vi mamma&monikas gamla kompis Pella och lite av hennes familj, det var kul, inte träffat henne på år&dar förutom en snabbis på studenten i somras :P. Sist jag såg ett av hennes barn var när han va 6 månader typ. Nu är han 6 år liksom..
Jaja. Nu är jag iaf hemma, ska tvätta lite och sånt. Får se vad jag pallar me sen fram till middan.

HaarebraHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0