Onsdaaag

Idag skulle jag ju pluggat, men det har inte blivit nå av än.. Men det kanske kommer senare, känns för en gångs skull inte helt omöjligt!
Idag vakna jag iaf vid 9, av en rätt känslosam dröm så jag grät nog i sömnen tillomed, men jag somande om och vaknade vid 10 iaf, kände mig helt död.
Men mäklaren skulle ju komma idag & ta bilder så det var bara att ta sig upp och hjälpa till att göra fint här.
Så imorn kommer min lägenhet finnas på hemnet förmodligen, om ni är intresserade ;) höhö.
Snart ska jag och mamma gå och kolla på ett hus här i närheten som verkar väldigt bra faktist, hoppas det känns så när man är där också!
Jag är sjukt trött & fryser som fan, men jag ska iaf ta och gå igenom mitt feta block och göra klart några uppgifter som jag ligger efter med, så jag kommer igång lite med det nya åtminstone!

Puss!


Kommentarer
Postat av: johanna

tack för kommentaren :)

2007-11-21 @ 16:30:40
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Meli

Ha en trevlig onsdags kväll

kolla gärna in min sida

Kramiiisss / M

2007-11-21 @ 17:42:47
URL: http://mellikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0