Trött & halvsjuk.

Jahapp. Nu har mamma&pappa åkt hem igen, så nu bor jag själv igen, vet inte när min bror kommer hem..
sjukt tråkigt, hatar att vara själv här.
Sov ganska bra, hostade lite osv, kände mig febrig igår men jag ska ta mig till skolan iaf. 2 timmar datalektion, yeey.
Idag är lägenheten ute i tidningen också, känns lite sorgligt på något sätt, har ju bott här sen jag var 14 typ?
Flyttade hit efter att vi flyttat hem från spanien & bodde hos min faster i några månader och allt var kaos. Ingen mådde speciellt bra av det som hänt & jag sov i stort sätt bort hela åttan.. Men det kan ju vara bra med en nystart kanske, va vet ja.

Ska försöka sminka mig litegrann nu.. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0