Uuuusch!

det här vädret var Inte vad jag behövde just nu. äckligt, blött & man ser ju fan inte klok ut när man kommer in!
Iaf så har jag vart i skolan idag, heela dagen utan skolk :) stolt! även om de va nära på en gång ;/ men icke!
Sen mötte jag upp Linda och vi gick ner på stan, hon köpte julklappar till sina småsystrar (fan va mycke jävla grejer de finns åt småbarn asså, måste mina småsyskon vara så stora nu?!) & sen var vi in på h&m och linda shoppa upp lite mer ;p , sen köpte jag en del av mammas julklapp på åhléns! Puh, en halvklar.. 6 kvar :|
Sen var jag förbi willys för att handla lite, sen på vägen ut så blev jag stoppas av en såndär jävla telefonsäljare,
hon fatta inte nånting liksom, vägrade lyssna, & jag har så svårt att bara säge NEJ och gå så efter många "mjo, men jag är nöjd med det jag har" osv.. så skulle hon ändå kolla på min mobil & BLABLA, så jag sa nej, ja vågar nog inte göra något utan mamma förstår du? Hon ba; men du är väl över 18? Ja ba neej, inte förän i januari. Så drog jag till med en lögn och sa att jag skulle möta mamma här på rusta typ om en stund så jag kunde ta med henne då, hon ba okej va bra! Ta med mamma snart då så, ha det bra! Ja ba mm du me! Sen drog jag snabbt.. Hahah, jag glömde att fråga vilken mascara hon använder för hennes fransar var verkligen milslånga..
Jaja!
Nu har jag iaf duchat osv, tänker inte göra nåt speciellt alls ikväll, kanske plugga.. har prov imorn. naej, men sova tidigt iaf!

Pusspårää


Kommentarer
Postat av: Frida

loves u even moore shorty

2007-11-29 @ 20:18:11
URL: http://fridaemiliab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0