BLÖ

jobbig dag. uppe alldeles för tidigt. extremt PMS humör. inget att ha på sig osvosvosv..
var iaf ner på stan med mamma en sväng, fixade present till eva-maria, som ska konfirmera sig fast hon bara är typ 10? är inte säker på åldern, men det är tydligen en väldigt stor grej nere i spanien. tyvärr får jag inte följa med ;( . mamma köpte lite kläder också, och jag hittade sötaste klänningen. så om någon har en tusenlapp att skänka så tackar jag och tar emot!
igårkväll var jag ner på stan och skulle möta mamma, då annicka sa att hon fortfarande var nere i parken och frågade om vi kunde sällskapa hem. så jag gick dit istället, hah, ganska drygt att vara spiknykter när den ena är fullare än den andra, men det var ju lite kul att träffa lite f.d classmates, sen gick vi hem & jag slocka direkt.

ikväll får vi väl se om jag åker med till elina, just nu är jag helt slut och vill bara sova. dom här dagarna innan den ooootroligt uppskattade veckan varje månad är inte okej. nu är det värre än någonsin också.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0