?

visste ju inte hur jag skulle känna idag, men det verkar hålla i sig. har inte fått svar av syon än, men jag hoppas på att hon kan boka en tid, kanske inte förän nästa vecka men iaf. det ser också ut som att jag kan jobba lite med farmor och mamma nu innan sommaren så att jag har någon form av lön. sen i juli har jag ju två månaders jobb iaf, så får vi se hur det blir i höst. det verkar ju inte bli någon ny linje iaf, hur ska jag veta vad jag vill nu liksom? jag tycker man har alldeles för lite tid på sig att komma fram till något. sen sa mamma att det ordnar sig med Gotland också, det lät som om att dom kunde betala det, det vore sjukt underbart.
idag är det varmt & sol också, så jag längtar bara ännu mer dit!
ska nog ut på balkongen en stund igen snart.. sen hoppas jag att jag kan möta malin så vi kan snacka lite, hur står hon ut med mig?
hon är det bästa jag har! , charlos&maurice.

image270
ursäkta bildvalet också, jag gillar inte bilden, samtidigt gör jag det


Kommentarer
Postat av: Malin

jag står alltid ut med dig även de dagarna du är mensmonster vettu, charlos&malsan aaalltid !

2008-04-17 @ 18:16:09
URL: http://malsanbalsam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0