ett bra slut på en seg helg

jag är trött. haha ovanligt att jag börjar med den meningen, nej men man blir trött av sol också, spenderade större delen av dagen på balkongen. sen duchade jag och vandrade iväg för att möta frugan min.
nu hade vi inte setts sen i torsdag - och det märktes väl lite. all energi, skämt & skratt bara vällde ut direkt, haha.
vi var upp på flygis en snabbis också och sen solade malin, så jag satt snällt utanför och läste glamour. höll seriöst på att somna rakt ner i tidningen ett par gånger, sen blev det en sväng förbi willys för att köpa vatten & veckorevyn, som jag nu har lånat hem och snart ska läsa igenom noooga! observera att min adam tensta är med på ett hörn, huhu.
det är ju alltid lika trevligt med maurice, nu kommer våran tid på året också vååren och sommaren!
kommer bli guld!

näe, nu ska jag snart sova, ska försöka tjäna lite pengar imorn sörrni. Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

hur ska du tjäna pengar? hora runt nu igen eller (; ?

2008-04-20 @ 22:03:13
URL: http://malsanbalsam.blogg.se
Postat av: Frida

jaa, jag vet snuttan! :( d va assynd,
tänkte ju bjuda dej & malin fan men jag fick int ha med fler folk :S sen plötsligt på själva skivan så sa hon i min klass som fixat den att vi va för få typ, att alla kunde fått bjuda typ 10 pers till var :S så jäävla dålig stil.. ville ju ha dej där!

2008-04-20 @ 22:47:29
URL: http://fridaemiliab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0