Fredag

upp tidigt idag igen & mötte Elina på station för att åka till sthlm och sola igen.. solkungen är kung.
sen hem direkt och jag, som är så smart, glömmer nyckalrna. så jag har suttit i mitt trapphuset och svurit en bra stund, sen kom mamma&pappa äntligen in och släppte in mig. så.. nyss koka jag mitt första ägg.
intressant. det blev inte helt okej, men dugligt för en första gång.
nu har jag mest lust att sova. ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske ska vara med malin?
får ju inte tag på henne eftersom att jag är fattig. tjohej.
och Elina har ännu en gång ändrat min blogg, haha, det är så välkommet.. jag gillar förändringar.

30/5 - Adam Tensta kommer till Norrtälje.. lalallalalal :D

Kommentarer
Postat av: Malin

nice blogg du !
men va? jag ska ju vara med tommy ju!?

2008-04-18 @ 16:12:00
URL: http://malsanbalsam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0