Freeeeday

tjoho!
upp tidigt imorse och gick ut på prommis med mami. skönt att det har kommit igång igen!
nu har jag som vanligt städat upp lite osv. kan inte göra det utan musik heller så jag rev fram lite av mina gamla brännskivor, haha, när vi bodde i spanien brönde jag alltid massa skivor så jag kunde slippa min familj ibland, var ju så jävla lack den tiden. anywaaay.. jag hittade en del av dom och det var så sjukt att höra alla ens gamla favvo-låtar.. det var ashanti, mariah carey, tupac, twista, b2k, TLK haha! och även chupachupa! 
haha herregud.. 

jag ska ju inte möta malin förän ett så jag vet inte riktigt vad jag ska pyssla med nu, ducha kanske vore en idé. 
ska bli skönt att shoppa lite nytt idag, måste igentligen gå igenom min garderob, hittar inget & vet inte ens vad jag har, men det får bli när vi flyttar. 
jag fick ju pengar idag :D , kan betala tillbaka resten av skulden till malin och det är skönt. 
dock kändes det lite jobbigt idag när jag fick betala min cigg själv HAHA.. så, som jag sa till malin tidigare i veckan, jag borde nog sluta nu, med tanke på ekonomin. och det är sant, det blir en hel del pengar det. 

yeye, jag tar med kameran idag så om jag kommer ihåg kanske det blir lite bilder i min tråkiga blogg! 

Puss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0