garderob-rensning & HAHA

några plagg fattigare blev jag iaf.
dock sa jag hela tiden; aahmen den här färgen är så fin, aahmen den här är mysig! , aahmen åååh den här kommer jag ihåg. och slängde det i spara högen. AAHMEN varför har jag då inte använt det på flera år?

sen hittade jag, förmodligen det värsta jag någonsin satt på mig,
klänningen från avslutningen i nian.
för det första är den ner till knäna. för det andra så är den 'heeej kolla på mina breda hips'. för det tredje, den är svart&vit RANDIG. på bredden.
skratta på!
image279image280

Kommentarer
Postat av: Elina

Du skulle ju lätt kunna fixa till den snyggt jöö ;P

2008-04-28 @ 18:35:04
URL: http://serpiente.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0