"hej jag ritar på allt förutom papper"

min lillebror fyller 13 nu i juni. och trots att han bara önskar sig dom kläderna eller den brädan av mig i present, så ska jag nog köpa målargrejer åt honom, typ pennor & sånt där tavelgrejs att rita på? (det är ju tur att man vet vad allt heter). han ritar nämligen på allt annat, inte mycket på papper, som mitt databord här inne t.ex. helt plötsligt pryds det av en skateboard-ramp och massa bokstäver & märken.
eller, det konstigaste någonsin; våra lakan. typ alla vita underlakan vi har nu har nån form av spår kvar efter skatemärken och andra bilder. OKEJ? så, jag bäddade just rent, vet inte vad det är för märke jag kommer sova på, men det är ju iaf rent.

snart ska jag & mami ut och promenera lite, köpa ögonbrynsfärg också.
så malin, no more albino-carro! =)

Pöss!


update; okej, nu är jag förbannad. färgen var slut, och kalla mig snål, men jag betalar fan inte 90 spänn någonannanstans för den. (inte mamma heller för den delen) så jag får gå såhär ett par dagar till då.
bara det att jag har börjat  tycka om att gå utan smink igen, men inte utan ögonbryn! luder.

Kommentarer
Postat av: Elina

komiskt , ja färgade liksom just mina ögonbyrn ^^, Fiiint väder de är idag :D

2008-04-23 @ 14:07:15
URL: http://serpiente.blogg.se
Postat av: caroline

haha åh, färgen var slut, och palla betala 90 spänn för den. jväla skit vettu.. får gå såhär några dagar till. bara det att jag går lättare utan smink när jag slipper måla dom :@

2008-04-23 @ 15:06:02
URL: http://akca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0