hemma,

alltid när folk har vart utomlands och bloggat så ser man när dom kommer hem igen, dels för att det kanske står, men jag kollar alltid på bokstäverna, om det är några prickar över å ä ö. haha, sorglig.
tyvärr så kan ju inte ni se det på min, eftersom pappas dator där nere är svensk.. ;(
jag kom iaf hem igår, vi hade tur, det var ett mysigt plan, även om landningen var hemsk .. och vi hittade bilen direkt. så vi var i norrtälje runt 6, och eftersom mina bröder bott hemma själva var det ju inte fräscht direkt.
men nu börjar det ordna upp sig ;p. jag fick tag på malin efter många om och men i bilen, jag frågade om jag skulle käka hemma, men då skulle vi laga mat hos henne sen,  jag fick iaf stressa litegranna, snabbduch, snabbsminkning & sen ringde jag upp henne, 
jag: men jag har inga pengar :(
malin: till vad?
jag: mat?
malin: meh, jag ska ju bjuda på romantisk middag ju!
vi handlade middag på coop och gick hem till henne, äckligt mätt blev jag. fifän. men gott var det, mästerkock-malin vetty.

sen kolla vi lite på tv, men jag gick hem rätt snabbt, galet trött. och mina skor som jag hade gått in innan jag åkte gav mig skavsår igen, blodblodblod igen, ahmentack!
kolla datan lite, sen låg jag och pratade i telefon litegrann
jag: jag har varit jättesugen på lättmjölk hela tiden, jag vet inte om vi har det hemma, men jag vågar inte kolla i kylen, för jag blir bara ledsen om det inte finns :(
men det fanns, så efter mjölk & cigg gick jag och la mig.

och idag ska jag först ducha, sen kolla när andra avenyn repriserna är & sen kolla på ett hus. plugga? ja, jag borde, orkar jag? nej.

dom enda bilderna jag tog, glömde & orkade oftast inte hämta kameran.


1. mys-soffan på våran terass
2. hundarna (: bobby y linda
3 & 4. stranden
5. mamma&pappa nörd med palmen

Kommentarer
Postat av: igel

herreguuud va mysigt !!! lyx lyx lyx

2008-04-07 @ 14:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0