hey monday

kort skoldag, fick inte klart uppgiften hemma sen hos malin för hennes dator är knäpp. intebra.
och jag velar nu ännu mer mellan att hoppa av skolan och jobba & kanske plugga senare eller att gå kvar & plågas. javet inte vad jag ska göra, blö. det lutar dock åt att hoppa av, och det spelar igentligen ingen roll. skolan är nog inte för mig just nu hel enkelt.
lite gladare blev jag när Elina fixade min blogg såhär fint iaf (: , jag och fjärilar asså, huhu.

och nu ska jag tvätta bort sminket, det blir prommis & solning med malsan sen ska jag gå med till tommy och kolla kattungarna, vi ska ju ha en av dom. så söta så!

ååh, bara tanken av att jag är helt pank gör mig så sur. inget studiebidrag, pga av slarvskolajäveln, ahmentack!
dessutom är jag skyldig malin typ tusen spänn, det skulle jag ju ge den här gången. så det får ju bli nästa månad, vilket betyder att jag kommer vara pank hur länge som helst, och nu snart ska ju gotland bokas också, fuck alla dessa pengar asså, känns som att det styr ens liv ibland. jag vill shoppa!!!!!!
det där jobbet skulle inte vara helt fel nu, jag måste ta tag i det!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0