huahua

jag är i stort sett död i hela kroppen, sjukt ont i halsen och snorig. kul. jäättekul.
det värsta är att jag är själv hemma och jag lovade mamma att städa upp igår. kul. jäättekul.
men nej, någonting måste jag ju göra tillbaka eftersom hon är söt nog att dela med sig av sina cigg. och javet att jag borde sluta, dom skulle bli så mycket gladare på mig då, och jag skulle ha större chans att låna pengar då (a)
samtidigt som jag tänkte imorse på balkongen, nej, jag kan inte sluta, inte nu iaf.

NU, ska jag ta tag i lilla lägenheten, sen inte sminka mig. sen sova, eller ducha kanske? nu har det gått två dagar igen, fifän.

jag stör mig på att mitt temprament har förändrats helt, nu blir jag bara arg direkt & får totaldamp på saker runtomkring när jag blir lack på nåt. hur länge ska man orka vara så jävla förbannad som jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0