it's gettin' better and better (:

jag är på superhumör! vilket känns jävligt bra just nu. tror att det var en jävligt bra grej att jag tog mig ur hela skolgrejen också, gjorde saker så mycket lättare!
har precis kommit hem efter en dryg timmes promenad med mamma & charlie. underbart väder :D
och imorn blir inte dagen sämre, det blir en riktigt hasse&lenne dag ;D HAh..
malsan slutar ett så då ska vi in till sthlm och shoppa litegrann.
jag ska bara ha strumbyxor & lösnaglar. men jag är ju inte den som sparar, och det var ju så längesen jag shoppade, så det lär ju bli lite mer, jag hoppas på att hitta ett par nya svarta shorts också!

du finns fortfarande där, men det känns lite lättare nu, men jag är glad att det värsta är över!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bra inställning :) blev själv deppig efter ett olyckligt kärleksslut för en kort tid sen, men det är bara att blicka framåt.

2008-04-24 @ 22:34:17
URL: http://amandamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0