ja e förjävla rolig, visst ?

försov mig igen, eller ja, sov inte. låg mest kvar och kunde inte ta mig upp, missade första lektionen sen var det bara möte med syon igen, jag har bestämt mig för att testa praktiken iaf. jag får hoppas på att det inte är för outhärdligt och att det går fort! det är ju trots allt en uunderbar tid som väntar efteråt :)
gud, va jag längtar!! chill, shopping & fest.. sommar. ÅÅÅH :) malin är tillochmed sötast&slutast, hon skulle peppa mig inför praktiken och vad säger hon?
"om du klarar av dom här knappt 6 veckorna så ska du fanimig få en valfri parfym av mig sen!" är jag bortskämd av henne eller vad är det.
elina kom till roden en sväng me, hon & malin skulle till sthlm, but i'm broke.. så jag ska va hemma och plugga till ett prov imorn. då är det iaf sovmorgon, så då får jag ligga kvar, vilket betyder att jag kommer vara råpigg. tjoho.
nu vill jag att mamma ska komma hem, för jag har inga cigg. det är så tråkigt att gå hem själv, men att gå hem själv utan cigg är ännu värre. och det fick jag genomgå idag ..
näe, om jag ska hänga mammas tvätt nurå. ja, det ska jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0