jahopp,

nu är jag då inte längre skriven på roden. ingenstans annars heller för den delen.
haha och arbetslös.
det känns tomt nu faktist, ganska svårt men ändå lätt beslut i mitt fall. orkar inte förklara allt, vissa verkar ändå inte fatta. men det gör ingenting, för jag vet själv vad som är bästa för mig och vad som funkar.
sen vad som händer får vi väl se!
det enda som skulle fått mig att stanna på gymnasiet just nu är malin, men jag vet att hon kommer klara det så bra utan mig, bättre tillochmed. vi får helt enkelt hooka efter hennes skuula & mitt jobb.

så, nu ska jag väl bara ta mig dit någon dag och lämna tillbaka böcker osv. men känner jag mig själv rätt så lär inte det bli förän på avslutningen. den dagen är ju lite av en tradition att gå på, även fast vi hade hoppat av förra året med, dessutom är det ganska underhållande. haha

nej, nu har jag varit hos farmor och strykt. behövdes ingen annan hjälp. jag stog ute på terassen också, så varmt och svettigt blev det. ska ducha nu & sen glida iväg för att möta malin.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0