lalal..

jag fick jobb! jag hade dock räknat med att få det nu direkt, för det är nu jag behöver pengar! men jag fick iaf juli & augusti, det är ju alltid något! nu måste jag bara komma på något som gör att jag får lite pengar iaf..

idag var ju jag med malin då, vädret var cp så vi gick knappt en prommis ens, bara en liten sväng sen hem till henne och glo på tv. jag var på jättebra humör och dansade runt, så får jag för mig att vara spontan.
och det stog mellan att möblera om hennes rum eller klippa snelugg på mig?
och ja, jag har lovat mig själv att inte klippa lugg nå mer, men så blev det. och jag skulle inte ha gjort det.
skulle iaf ha haft den lite längre, men jag sitter där, hög på socker eller något o ba; kortare! kortare!
såå.. tacka fan för hårnålar och att mitt hår växer snabbt.

sen har jag bara glott på tv.. medans vi väntade på andra avenyn så hörde jag något som är riktigt jävla hemskt, sjukt och FYFAN. på nyheterna.. Engla, som det har stått mycket om nu senaste dagarna hittades död, och det var den där 42-åringen som hade erkänt att han gjort det och även ett annat mord.
hur tänker människor som gör så?! jag kan inte förstå hur man ens kan få för sig att döda någon. och en lite flicka?! nej, fyfan. det är allt jag kan säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0