maracasmascara

underbart väder nu! solen värmer verkligen på balkongen! , hoppas det håller i sig, nu är jag ledig i fyra dagar!
måndag & tisdag efter helgen me, sen på onsdag börjar praktiken, 25 dagar på ett dagis ska jag väl klara av ? :)
peppar mig själv!
blev på så stört bra humör igår när allting börjar reda upp sig, och i maj efter praktiken, asså åh! jag längtar så sjukt mycket, shoppa sönder och bara ha sommar! TJOHOO..
var ner och sökte jobbet idag med, var där när jag va 17 men man måste vara 18, och jag har dragit ur på det en lång tid nu, men tanten där är så sjukt gullig, hon sa vad jag skulle skriva och sen lämna in det, hon skulle lägga in ett gott ord för mig ;) huhu. så det ska jag göra nu! håll tummarna!

måste också tipsa om Loreal's nya mascara, jag lånade mammas och den är så bra! fina, långa mörka fransar och den sitter hela dagen. när man ska ta bort den ska man bara ta en bomullstuss med varmt vatten och dra bort fransarna, det ser nästan ut som om ens egna följer med haha! men det är skönt att slippa kladd, den är även vattenfast tydligen? jag glömde bort det där igår och bara slängde upp vatten i ansiktet som vanligt men den satt kvar, inget kladd och lika fina som innan! sjuuukt bra!

image259

Kommentarer
Postat av: Christine.F

Åh visst är den bra ;)

2008-04-15 @ 16:33:20
Postat av: caroline

yeep! loves it!

2008-04-15 @ 22:54:23
URL: http://akca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0