något nytt, tack

jag vill pierca mig, bara göra något nytt! det blev ju ingen tatuering den här gången heller, jag fegar bara ur efter en stund. men piercing gillar jag! jag har ju bara i näsan - tråk. jag vill ha nåt mer i ansiktet, jag tycker det är så snyggt! och kul.. tungan har jag varit inne på, och jag har ju haft i mitten av underläppen & på sidan på överläppen, inte så länge dock, eftersom det smartaste inte va att en kompis gjorde det på mig och allt blev fuckedup.
i överläppen kan jag inte ha nu, blir för knepigt med tandställningen, men gärna på sidan av underläppen eller i tungan då. jagvilljagvilljagvill!

 - från i sommras, min lillebror tyckte det var kul iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0