nästan för lungt..

jag borstade tänderna, jag böt om & satte mig i solen en liten stund. sen städade jag upp, pappa försökte ta äran för det, men icke! sen var han & jag ner till konsum en sväng och köpte glass, haha den här dagen ska jag glömma. sen när mamma & lillebror kom hem så glodde vi lite på tv bara & nu har dom gått ner till mormor, jag ska ner dit direkt efter the hills, haha. så blir det middag där, och sen ska man väl bara hem?
känns som att den här helgen blivit för lugn, jag blir bara så rastlös! :( uscha.
har jag tur så hinner jag hem till det där programmet på mtv, tequila nånting. haha säkert pissdåligt, men ändå något jag vill se.

hoppas ni gör något roligare än mig ikväll :) huhu


Kommentarer
Postat av: Frida

d gör inte jag :( HAHA fan lika illa här borta.. tittat på film me papi & ätit jordnötsringar sen typ kl 7.. satan

2008-04-20 @ 00:26:00
URL: http://fridaemiliab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0