pissed off

helt jävla seriöst så är jag så jävla förbannad igen,
ingenting blir som jag vill och allt blir bara värre&värra. mår bara skit av allt det här.
skulle kunna slå sönder något eller någon just nu.
då passar Rihanna's låt Breaking Dishes jääävligt bra.  :@ aggritioner.
just nu känner jag att jag imorn ska söka det där jobbet, får jag det så är det fan byebye skolan.
orkar inte ändå.

en annan låt, dagens låt får ni här; Leona Lewis - Better In Time
& eftersom det inte går att kirra den från youtube får ni väl lyssna någonannanstans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå klart skolan!
Skit inte i det!
Det finns tider då allt är heelt sämst, men det är inte värt det i framtiden. Du har inte långt kvar, tänk så. Visst, två år känns som en evighet men när du står där på studenten så kommer du att glömma de två åren av möda, blod, svett och tårar!

Tänk på det åtminstone.. : )

2008-04-08 @ 21:15:40
Postat av: Anonym

Gå klart skolan!
Skit inte i det!
Det finns tider då allt är heelt sämst, men det är inte värt det i framtiden. Du har inte långt kvar, tänk så. Visst, två år känns som en evighet men när du står där på studenten så kommer du att glömma de två åren av möda, blod, svett och tårar!

Tänk på det åtminstone.. : )

2008-04-08 @ 21:16:19
Postat av: Malin

TESTA PÅ PRAKTIKEN IAF, två dagar, sen vet du om du pallar eller inte!! =)

2008-04-09 @ 08:56:43
URL: http://malsanbalsam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0