solen i ögonen

vädret är verkligen guld nu! nu ska det bara bli varmare & varmare
jag mötte upp malin och så var vi här en stund, sen gick vi till norrköp & handla bl.a malins middag & glass, huhu.
sen tog vi en filt och la oss ute i solen, mysigt men fortfarande lite för kallt för det.
sen gick jag hem & åt, och nu sitter jag här.
känns lite fram&tillbaka med att jag har hoppat av, men jag måste försöka tänka bort dom tankarna, för jag vet att det inte funkar att bara gå i skolan för att man trivs med människorna runt en.
kommer dock sakna malin som fan på dagarna,
kommer nog också bli lite aven när hon tar studenten, haha! men det kommer hon klara galant ;)

känns som att jag har för lite bilder här nu, men det kommer.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig kväll :)

2008-04-22 @ 22:23:48
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0