Sooooool!

underbart väder, huhuh.. vaknade för en stund sen, familjen åkte bort på äventyr, så jag ska göra det jag gör när jag är själv, städa! haha pedanten själv. men inte alltför länge, ska även parkera mitt ass på balkongen och sola.
perfekt nu när man inte har pengar till solarium liksom, så är det bara gå ut på sin egen balkong, :D
hoppas det håller i sig!
jag längtar såå tills vi flyttar också, då är det inte bara en balkong, utan en uteplats också. perfekt, dä kommer jag nog spendera en hel del av min tid. appropå flytt så kollade vi i ikea katalogen hemma hos mormor igår, eftersom våran, av nån anledning, ligger i spanien. hm. och jag hittade en jättefin säng :) byebye 90-sängen, nu ska det bli 120 iaf. så skönt, och då vet du malin - vi kan sova i samma säng ;) HAHA.. inge mer ligga på golvet inte.
någon garderob hittade jag dock inte, men det är ju lättare när man åker dit.. jag älskar ikea. och allt måste ju passa till mina tapeter, jag vill ha en fondvägg och resten enfärgade, härmapa här! fast jag vill att det ska va vitt&brunt, det kommer nog bli skitfint! haha.. jag kan hålla på hur länge som helst.

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0