Studenten

jag kan inte sova, annars sover jag så fort jag får chansen, men inte nu. är ändå jävligt trött?
för mycket tankar..
STUDENTEN!
jag går ju nu ettan igen, jag kan ibland inte fatta att jag hoppade av handel, antagligen för att jag var så skoltrött, vilket jag fortfarande är. men nu, på barn & fritid, visst, jag får en utbildning som gör att jag kan bli förskolelärare eller nåt? men det är ju inte jag? , men jag ska ändå ta mig igenom dom här åren, då har man ju iallafall något?
känner att handel hade varit mer jag, men det blir ju som det blir?
jag minns förra året när min storebror Charlie tog studenten, då kunde jag inte längta mer tills jag skulle göra't!
så jag ska ta mig igenom dom här två åren som är kvar, det är ju alltid något?
jag hittar inte rätt just nu, och man kan ju alltid plugga sen.


 
image269

jag vill, jag ska, också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0