tidsfördriv, ge mig något lungnande.

Lovar du att vara ärlig? yep
Du heter: caroline
Smeknamn: carro, charlos, gumman hasse vaa, hasse, shnasko
Låt just nu: vet inte, många olika just nu
Om du röker: ja
Beroende av: malsan, nikotin, musik, maat
Vem behöver du mest just nu: malin!
Vad tror folk om dig: att jag är en jävla bitch
Stämmer det: nej!
Vad får du oftast komplimanger för: mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon: öh ?
Hur imponerar man på dig: inget speciellt, bara va sig själv liksom
Brukar du skratta för dig själv? typ jämt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? lycka till hos the syo today babygöööl:)<3

Vilken är din favoritmålning? vene
Vart bor du: i grajnd, flyttar snart

Trivs du där: det är väl okejj
Äger du några converse: ja
Festar du mycket: nej
Vad har du för mobil operatör: comviq kompis
Är du allergisk mot något: nope
Har du haft sex idag: nope
Nästa mål i ditt liv: gå ner i vikt
Hur svarar du i mobilen: hallå

Vem ringde du senast: tijas
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: ja minns inte
Antal sömntimmar inatt: vene, kanske 8
Sov du ensam: ja
Tycker du om din pappa: yeep

Brukar du komma i tid: ibland
När mår du bra: när allt känns som att det ordnar upp sig.

Vanligaste färg dina kläder: svart, vitt, grått BOORING

Vad tycker du om fötter: jag gillar inte mina iaf

Är du aktiv i skolan: nej :/

Vem/vilka saknar du just nu: en del


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0